21 במאי 2018 מורן פלד

בבית ספר תל"י מתמטי בפסגת זאב הסתיימה לקראת שבועות סדרה של שלושה מפגשים לכיתות ג' בנושא של קבלת האחר.

המפגשים התקיימו על ידי שני מנחים – מורן פלד, מנהל האגף לחינוך חווייתי ומוטי כהן, מנחה מוזיקלי ומורה למוזיקה.
המפגש הראשון שהתקיים לקראת חג הפסח, עסק בתחושת האחרות (גרות) של בני ישראל במצרים ובעובדה שכל אחד עשוי להיות אחר בסיטואציות שונות. לכן יש לנו אחריות מוסרית כלפי האחר.
המפגש השני עסק בהדגשת המשותף בינינו לבין מי שאחר מאיתנו – ואיך הדגשת המשותף מקרבת אותנו לחברי הכיתה, לחברי השכונה ולכל מי ששונה מאיתנו. במפגש למדו התלמידים את הסיפור התלמודי על רבי זירא והבריונים.
המפגש השלישי התקיים לקראת שבועות בהשראת רות המואבייה ונטע ברזילי, תחת הכותרת – ‘אחרות כהזדמנות’. איך אנחנו לוקחים את אחרות שלנו והופכים אותה להזדמנות לצמוח.
בסיומו של כל מפגש למדו התלמידים שיר המסכם את המפגש. במפגש האחרון שרו את הסיכום של שלושת המפגשים.

רוצים לדעת עוד על הפעילויות החווייתיות מבית קרן תל”י? לחצו כאן