20 בדצמבר 2018 מורן פלד

"פעילות ערכית, מלמדת, חווייתית". "פעילות משמעותית מניעה וגורמת לחוויה ערכית לכל ילד". אלו חלק מההתרשמויות של צוות המורים מפעילות המירוץ לנרות שקיימה קרן תל"י בבתי ספר ברחבי הארץ.

1524 תלמידים צפו בהצגה בה אנטיוכוס ויהודה המכבי מתלבטים איך לחזק ולהעמיק את חוויית החנוכה ועברו בתחנות של ידע, זהות והעצמה בדרך לחג חנוכה משמעותי יותר.

  • מה זה אומר להתייוון? האם גם היום אנחנו מושפעים מתרבויות אחרות?
  • איך נוצר חג החנוכה? מה עלה בגורלם של המכבים לאחר טיהור בית המקדש?
  • מה היו שני שני ניסי החנוכה? איך אנחנו יכולים בהשראה שלהם להעצים את היכולות שלנו ולהתגבר על קשיים?

עם שאלות אלה ואחרות התמודדו התלמידים, מכיתות א – ז. התמודדו, צחקו, שיחקו, חוו ולמדו בצורה אחרת וחווייתית את חג החנוכה.

בתמונות: בית ספר תל”י פסגת זאב מזרח.

קראו עוד על פעילויות חווייתיות מבית קרן תל”י